Saturday, August 9, 2008

感动+感动

朋友向我说了个故事
我被感动了
--------------------------------------------------------------
话说,有那么一个男孩
可以在发廊等了5个小时
就只是为了等一个女生弄头发
而且他们只是朋友
O.O我被他感动了
因为有时候就连男朋友也未必能这样子来等女朋友
而且是5个小时欸~超久的!
这是第一个感动...

###################################################

看了北京奥运的开幕
我又被感动到了
--------------------------------------------------------------
我惊叹、我惊讶
2008个表演者怎么可以那么一致?
难以想象他们是费了多少时间和汗水和精神
才能有那么精湛的演出
他们让我看到了团结
我真的被感动了
鸡皮疙瘩都冒起来了
让我觉得身为黄种人很骄傲
而且第一次在奥运这种国际性大型的运动会上
能够听到华语欸~
哈哈~很难得哦

4 comments:

Anonymous said...

haha...first of all, the guy waited for the girl is really as a friend oni la..maybe..as a brother?? i think it's possible..
ok the second touching story is really touching, too bad i didnt watch the opening ceremony..
p.s. want me intro dat guy to you? he's still single and available... hahaha!!! ^^

jasle89 said...

haha... i tot u wanna match up me and kc together?

Anonymous said...

ohhh!!!!!means u want kc la??!! okok...no probs!!! ^^
now i got ur consent, i can have plans to match u 2 up dy!!! :P

jasle89 said...

eh!! i din say so...
haha.. later kc cry ah...