Saturday, September 20, 2008

越来越习惯这个痛

惨了惨了~~好像慢慢习惯了
习惯了我的偏头痛
就像我的胃痛一样
是好事还是坏事呀?
哎~怎么最近身体这么多病痛呢?

胃病一直是存在的
这个我知道
可是也习惯了
所以当我说“肚子饿”
其实是胃痛
好像已经不知道肚子饿的感觉是什么

现在是偏头痛
我又是个不喜欢吃panadol的人
觉得会越来越依靠它
然后服食的分量就越来越多
到最后死撬撬
恐怖

3 comments:

WinnieWong said...

Buddy, let it pain is not a good thing dah. Don't skip meal la wei. Try to drink or dip your leg in 100plus, it might help some. I also anti panadol. Say no to panadol. Take care

zhenlong25 said...

20岁不到就到处痛,
没钱看医生么?
take care of yourself lar wei!

jasle89 said...

aiyo.. i also dont want all these sickness come find me...
dip my leg in 100plus? O.o
yaloh... i no money... u din gv me also XD
i ll take care of myself de... dont worry ^^
u guys also take care ya~~