Saturday, November 1, 2008

假装忘记

这是我和忠祥刚刚的一小段对话...

:全州亚军的得主
:什么什么亚军?
:你忘了?这个舞台啊~你得了全州亚军啊~要上去站站吗?
:哦~没有啦..可是这舞台已经装修了...没有那种感觉了^^

明明记得很清楚...但我选择...假装忘记
说没有感觉是骗人的
我其实还蛮享受站在舞台上的那个我
不是因为所有的目光都投射在我身上
是因为至少我还能够在那里找到我的自信
至少能证明我还有那么一点点的强项

刚刚我没有走上那个舞台
是没了当初的自信?
还是我怕感触良多?
毕竟...我依然是感性的

3 comments:

WinnieWong said...

hope I have the chance to see u stand on the stage again and sing to the joy =)

空。陵 said...

dun noe when still can see u on stage again le?haha....cant wait....

jasle89 said...

haha... wanna see me on stage again?
hmm.. i think have to wait for a very very long period woh...
i also hope that i have the chance to stand on stage and enjoy~
jiayou la both of you~ ^^